اس ام اس فاصله و دوری - عشق
سفارش تبلیغ
صبا ویژن
 
عشق
*تنهایی*
درباره وبلاگ


*سلام دوستان*

آرشیو وبلاگ
لینک های ویژه
طول ناحیه در قالب بزرگتر از حد مجاز
آمار وبلاگ
  • بازدید امروز: 4
  • بازدید دیروز: 6
  • کل بازدیدها: 41758



یکشنبه 92 شهریور 3 :: 3:6 عصر ::  نویسنده : مهردادلشنی

 

مه شب مرغ دلم بر سر دیوار تو بود / میپرد از قفس و عاشق دیدار تو بود

خبرت هست که از خوبی خود بی خبری / به خدا خوبتر از خوبتر از خوبتری

*

*

اگر خوبان عالم جمع باشند / یقینا نزد من ، تو بهترینی

اگر از خوبترها حلقه سازند / تو در آن حلقه ، میدانم نگینی

*

*

گاهی اوقات فکر کردن به بعضی ها...

ناخودآگاه لبخندی روی لبانت می نشاند...

دوست دارم این لبخند های بیگاه و آن بعضی ها را

*

*

خانه های جدول زندگیم را دستان مهربانت یک به یک پر کرد
و رمز جدول چنین بود:
دوستم بدار . . .

*

*

اگر باشی محبت روزگاری تازه خواهد یافت / زمین در گردشش با تو مداری تازه خواهد یافت
دل من نیز با تو بعد از آن پاییز طولانی / دوباره چون گذشته نوبهاری تازه خواهد یافت. . .

*

*

در سرزمین خاطره ها آنان که خوبند همیشه سبزند

و آنان که محبتها و دوستیها را بر قلبشان برافراشتند همیشه به یاد می مانند

*

*

وقتی با تو آشنا شدم درخت مهربانیت آنقدر بلند بود

که هرچه بالا رفتم آخرش را ندیدم

معجون زیبایت آنقدر شیرین بود

که هر چه نوشیدم سیراب نشدم

و دریای عشقت آنقدر وسیع بود

که هرچه شنا کردم نتوانستم آخرش را ببینم

و سرانجام در آن غرق شدم

*

*

مهربانیم را چنان گریاندند
که بوی نا گرفت....
...
نا مهربان شدم!

*

*

به یکدیگر مِهر بورزید‌‌ اما از مِهر بَند نسازید

بگذارید که مِهر دریای مواجی باشد در میان دو ساحل روح های شما ...

*

*

میشه پروانه بود و به هر گلی نشست اما بهتره مثل تو مهربون بود و به هر دلی نشست

*

*

 

به وسعت ندیدن نگاهت خسته ام ، چگونه بشکنم ثانیه های سنگین دوریت را ؟

 

 

 

 

 

 

مهربونیات زیاده که هنوز خوب و صبوری / مثل یک حس قشنگی حتی وقتی خیلی دوری . . .

 

 

 

 

 

 

دور بودن از عزیزان مشکل است / امتحان با وفائی ، در جدائی حاصل است
گرچه من دورم ز پیشت ای رفیق/ دوریت دریا و یادت صاحل است . . . 

 

 

 

 

 

 

هرجا تو باشی دل من همون جاست / حتی اگه فاصلمون یه دنیاست . . .

 

 

 

 

 

 

همیشه ، دور بودن به معنای فراموش کردن نیست ، گاهی فرصتی است برای دلتنگ شدن . . .

 

 

 

 

 

 

فکر کردم آسمان را می توان تسخیر کرد
آب اقیانوس را با آه خود تبخیر کرد
فکر کردم رفتنت را می توان از یاد برد
هیچ دانستی ؟ دلم را رفتن تو پیر کرد

 

 

 

 

 

 

همیشه فکر می کردم غم انگیزترین غروب ، غروب زندگیست
ولی تازه فهمیدم هیچ غروبی غم انگیزتر از دوری تو نیست . . .

 

 

 

 

 

 

عشق تک یعنی چشمه ای از جنس نور / نور یعنی یک سلام از راه دور

 

 

 

 

 

 

خودت نیستی صدات مونده
صدات چشمامو گریونده
دلم روی زمین مونده
فقط از تو همین مونده

 

 

 

 

 

 

گرچه از فاصله ی ماه ز من دورتری
ولی انگاه همین جا و همین دور و بری
ماه می تابد و انگار تویی می خندی
باد می آید و انگار تویی می گذری

 

 

 

 

 

 

شنیدی میگن خیلی دور ، خیلی نزدیک ؟
اولی دستامونه ، دومی دلامونه . . .

 

 

 

 

 

 

نگران خودمم که چجوری بی تو بمونم ؟
دوری و ندیدن تو کاره من نیست ، نمی تونم . . .

 

 

 

 

 

 

بعضی وقتها چشمم به قلبم حسودیشون میشه ، میدونی چرا ؟
چون تو همیشه تو قلبمی ، ولی از چشم دوری !

 

 

 

 

 

 

گرمی سلامم آتش خاطره هاست ، پذیرا باش اگرچه میان ما فاصله هاست !

 

 

 

 

 

 

تو و فاصله با هم یکی شدید
من و پاهام به رسیدن ناامید
کاش میشد می رسیدم تا می دیدم
تو و فاصله به هم چیا میگید ؟!

 

 

 

 

 

 

به تو عادت دارم . . .
مثل پروانه به آتش ، مثل عابد به عبادت . . .
و تو هر لحظه که از من دوری ، من به ویرانگری فاصله می اندیشم . . .
در کتاب احساس ، واژه فاصله یک فاجعه معنا شده است . . .
تو توانایی آنرا داری که به این فاجعه پایان بخشی . . .

 

 

 

 

 

 

میخوام یه چیز بگم ، گرچه دوریم ز هم / نمیذارم توی دلم جا بگیره غصه و غم . . .

 

 

 

 

 

 

چشماتو ببند ! بستی ؟
حالا باز کن ! باز کردی ؟
چقدر طول کشید ؟
همین قدر هم نمی تونم دوریتو تحمل کنم !

 

 

 

 

 

 

دوری پایان دوستی نیست . . .
گاهی لطیف ترین غم دنیاست . . .




موضوع مطلب :


 
   
سفارش تبلیغ
صبا ویژن