اس ام اس به یاد بودن - عشق
سفارش تبلیغ
صبا ویژن
 
عشق
*تنهایی*
درباره وبلاگ


*سلام دوستان*

آرشیو وبلاگ
لینک های ویژه
طول ناحیه در قالب بزرگتر از حد مجاز
آمار وبلاگ
  • بازدید امروز: 2
  • بازدید دیروز: 6
  • کل بازدیدها: 41756



یکشنبه 92 شهریور 3 :: 3:16 عصر ::  نویسنده : مهردادلشنی

 

 

 

 

قشنگترین گل ها را به آستان نیلوفری چشمانت هدیه میکنم تا بدانی به یادتم . . .

 

 

 

 

 

 

به یادت هستم ، حتی اگر قرار باشد شبی بی چراغ در حسرت یافتنت ، تمام کوچه ها را بگردم . . .

 

 

 

 

 
اس ام اس ها گاهی پیامی ندارن ، فقط ارسال میشن که باور کنی اونی که فکرشو نمی کنی الان به یادته . . . 

 

 

 

 

 

 

به قلب مهربانت بگو هیچ چیز یادت را از خاطرم نخواهد برد حتی وجود فاصله ها . . .

 

 

 

 

 

 

هرکجا کوچ دهد دست طبیعت مارا ، این دل ماست که پیوسته زتو یاد کند . . .

 

 

 

 

 

 

پیام هایم گاه گاه است ! آنچه ابدیست ، یاد توست . . .

 

 

 

 

 

 

اگر نسیمی شانه هایت رانوازش کردبدان آن هوای دل من است که بیادت می وزد . . .

 

 

 

 

 

 

ثانیه ها، دقیقه ها ، ساعت ها و روزها حقیرتر از آنند که بهانه ای برای از یاد بردنت باشند . . .

 

 

 

 

 

 

به که پیغام دهم ؟ به شباهنگ که شب مانده به راه ؟
یا به اندوه کلاغان سیاه ، به پرستو که سفر میکند از سردی فصل ؟
یا به مرغان نکو چیده شهر ؟ به که پیغام دهم که به یادت هستم ؟

 

 

 

 

 

 

چرخ روزگار را دو چیز می چرخاند :
دوری و دوستی! با اینکه ازت دورم ولی به یادتم !

 

 

 

 

 

 

 

در برهوت بی کسی تنها تو همزاد منی / ای نازتر از خواب شبم ، همواره در یاد منی . . .

 

 

 

 

 

 

دست من کوتاه از دیدار توست / قلب من اما همیشه یاد توست . . .

 

 

 

 

 

 

قالیچه یادت را هرگز بر ایوان فراموشی پهن نخواهم کرد! دوست دارم . . .

 

 

 

 

 

 

شکفتن هیچ گلی به زیبایی لبخند تو نیست به همان زیبایی قسم هر ثانیه به یادتم . . .

 

 

 

 

 

 

ما غصه خور تلخی فریاد شمائیم ، شادیم در آن لحظه که در یاد شمایئم




موضوع مطلب :


 
   
سفارش تبلیغ
صبا ویژن