اس ام اس بی قراری - عشق
سفارش تبلیغ
صبا ویژن
 
عشق
*تنهایی*
درباره وبلاگ


*سلام دوستان*

آرشیو وبلاگ
لینک های ویژه
طول ناحیه در قالب بزرگتر از حد مجاز
آمار وبلاگ
  • بازدید امروز: 1
  • بازدید دیروز: 5
  • کل بازدیدها: 41766



یکشنبه 92 شهریور 3 :: 3:13 عصر ::  نویسنده : مهردادلشنی

 

 

دو رکعت گربه برای خاطره هایم !
یک قنوت سکوت برای یادت !
دو سجده بی قراری برای عشق بر باد رفته !
یک تشهد برای مرگ دلم . . .

 

 

 

 

 

 

می نویسم از تو ای زیبای من / می سرایم از تو ای رویای من
ای نگاهت سبزتر از سبزه زار / می نویسم بی قرارم بی قرار

 

 

 

 

 

 

من به تو نگاه میکردم و تو به ساعت . . .
تو قرار داشتی و من بی قراری . . . 

 

 

 

 

 

 

تو که تقصیری نداری / سادگی از دل من بود
فکر دوست داشتنت / انگار یه خیال غد ِقن بود
نه به فکر انتقامم / نه به فکر راه چاره
سهم من از تو و عشقت / یه نگاه بی قراره

 

 

 

 

 

 

به اندازه ی چشمان کفتربازی که کفترش بر بام دیگری نشسته ، بیقرارتم !

 

 

 

 

 

 

عهد کن یارم بمانی تا قیامت ، ای رها / اولین و آخرین عشقم بمانی ، با وفا
کلبه ای با هم بسازیم با ستونی استوار / گر کنارم تو نباشی بیقرارم ، بیقرار

 

 

 

 

 

 

چه کنم با این دل شکسته ی بی قرار ؟!
دلی که خواب و قرار از من گرفته . . .

 

 

 

 

 

 

باران من ، روزی باریدی بر تن خسته من ، قلب من شد عاشق تو !
همیشه چشم به راهت مینشستم . این شده بود کار هر روز من که حتی قبل از آمدنت در زیر باران بی قراری خیس میشدم . . .

 

 

 

 

 

 

صدا میزنم ! نه تو را ! بلکه عشق را !
صدایم را می شنوی ! نه مرا بلکه صدای عشق را !
بی قرارم نگرانم ، بی قرار تنهایی هایت و نگران آرامشت . . .

 

 

 

 

 

 

امروز خاطراتت را سوزاندم اما بوی خوش هیزمش بی قرارم کرد دلتنگت شدم . . .

 

 

 

 

 

 

گفتم دل و جان بر سر کارت کردم / هر چیز که داشتم نثارت کردم
گفتا تو که باشی که کنی یا نکنی ! / این من بودم که بی‌قرارت کردم . . .

 

 

 

 

 

 

می بینی ؟!
حالا تنها تو مانده ای و این دل ِ بی قرار !
می نشینم و همانجا که می دانم می خوانی می نویسم . . .
برایت هیچ ندارم جز خطوطی تلخ !
ببخش . . .
ببین . . .
بخوان . . .
نبار . . .

 

 

 

 

 

 

تا چند نظر به روی مهتاب کنم / خود را به هوای دیدنت آب کنم
یک قطعه ی عکس خود برایم بفرست / تا در دل بیقرار خود ، قاب کنم

 

 

 

 

 

 

مثل ساحل آرام باش ، تا مثل دریا بی قرارت باشند . . .

 

 

 

 

 

 

اینهمه من دلتنگ بودم . . . !
حالا تو قدری بی قرار بمان !
چه می شود ؟




موضوع مطلب :


 
   
سفارش تبلیغ
صبا ویژن